HTML

Kultúrsuttyó

értelmiségi, kultúrált, de néha suttyó csajtársaság hedonista blogja

Friss topikok

2009.01.26. 17:17 Jane Multijoy

Fokhagyma pálinka

Az ominózus bécsi karácsonyi vásáron szereztem be egy palack Knoblauch snaps névre hallgató osztrák rettenetet, ami echte igazi fokhagyma gerezdekből préselt és erjesztett pálinka. No mesterséges adalék, no aroma, just pure garlic fun.
Sógorom imádja a pálinkát, több marmonkannányit tárol otthon a konyhaszekrény tetején különbozó méretű demizsonokba, butykosokba, recycled csatosüvegekbe és hasonlókba széttöltve. Ő az a tipikus, "ha valakinek jó pálinkája van veszek belőle 5 litert" (kicsiben nem utazunk) arc.
Gondoltam ez a tuti ajándék, ilyet még biztos nem pipált! De azért bátortalanul "csak" egy fél literes üveggel vettem. Nem is volt baj a mennyiséggel. Idestova már 1 hónap eltelt karácsony óta, de még mindig a harmadáig van az üveg, pedig megjárta a karácsonyi rokonságturnét és egy igazi kanbulival egbekötött 2 mangalicát is levágós disznóvágást is.
Tényleg tuti ajándék volt, de maga a pálesz kegggyetlen rossz ízű!! Jájájjáááj!
Nekem pár napja volt hozzá szerencsém, mikor ismét tiszteletemet tettem náluk. Én ugyanis még nem kóstoltam, hát itt az idő, nem maradhatok ki a jóból...
 

Már anya is felkészített rá, hogy "kislányom, ez tényleg nagyon rossz", pedig ő aztán mindenben mindenkor megtalálja a jót, ezért nem volt kérdés, hogy húzóra igyam:
- első érzés: hmm, kedvencem a fokhagyma, milyen jó tömény fokhagyma íz, nekem bejön!
- majd jött a borzalom: fokhagyma ízt megsemmisítve jött valami keserű, nyálmirigyeket rögtön összehúzó és öklendezésre késztető vonulat, amit valami keserű tiszta posshadt víz íz váltott fel.
- majd a végén ismét előtört a fokhagyma de a keserű ízzel együtt ott is maradt.

Na, ennyit az esti buliról, ugyanis a fokhagyma pálnikánál penetránsabbszáj és gyomorszagot nehéz produkálni egyéb fokhagymás termékkel. (esetleg olajoshalas káposztás karalábés retekkel)
Szóval ha valaki mégis ki szeretné próbálni, szóljon, mert VAN MÉG!!!!!!

Foto coming soon

komment


süti beállítások módosítása