HTML

Kultúrsuttyó

értelmiségi, kultúrált, de néha suttyó csajtársaság hedonista blogja

Friss topikok

2010.03.31. 14:57 Jane Multijoy

Nem iszunk húsvétig - utolsó napok

Ma arról álmodtam, hogy a böjt vége előtt 4 nappal, megszegve a fogadalmat, piszkos módon berúgtam: nem tudom hol aludtam, elhagytam egyes ruhadarabjaimat, és még aznaposan, kölcsönkapott szedett-vedett ruhákban próbálok hazafelé botorkálni úgy, hogy forog velem a világ.. szinte soha nem éreztem ekkora szégyenérzetet, mint ma reggel. Dejó is volt felébredni!!
Ezek után még nagyobbra értékelem az elhatározást és azt, hogy végig is csináljuk. Mert ezt a pár napot már féllábbal is. Amúgy pedig eljutottam arra szintre, hogy abszolút nem kívánom az alkoholt. Már a beülések alkalmával sem. Eddig az első fél óra nehéz volt, de most már az sem. Automatikusan rendelem a limonádét (amiből képes vagyok 2 litert is meginni a dumcsizással töltött pár óra alatt).
Természetesen azért nem szándékozom életem hátralévő részét abszcinenciával tölteni, hiszen annyi isteni bort készítenek szerte a világban! Belőlük pedig határozottan szeretném kivenni a pohárnyi részem! 
Ezt a célt követve, az első megmérettetésünk a Vinitaly borexpo lesz, ahová jövő héten utazunk ki, és ami az olasz borkultúra legnagyobb eseménye évek óta. 4500 borászat állít ki!!! A várban a borfesztiválon 250. Három nap alatt próbálkozunk meg a lehetetlennel: végigkóstolni a teljes olasz kínálatot! Vagyis egy jelentős részét.

Végezetül pedig a böjt alatt felhalmozott KS készlet (ha már nem iszunk, vásárolunk), update-elve:
- egy (szinte) komplett Sauska sor - 6 ü
- 2 karton 2009-es Pócz Rosé, 2 ü. Pócz Ch-SB, 1 ü Ch - 15 ü
- 2 ü horvát fehérbor (nevüknek utána kell nézni)
- 2 ü olasz fehérbor (nevüknek szintén utána kell nézni!)
- egy (szinte) komplett Hilltop sor - 7 ü (azért ez nem a top minőség.. fröccsnek ok)
- 2 ü Vida bor (Szekszárd): Rosé és Kékfrankos
- 6 ü Fekete Patikárius Cuvée 2006 és 1 ü CS 2007

Összesen 34 üveg bor és 2 ü tokaji borpárlat.

3 komment


süti beállítások módosítása