HTML

Kultúrsuttyó

értelmiségi, kultúrált, de néha suttyó csajtársaság hedonista blogja

Friss topikok

2010.01.20. 10:59 Jane Multijoy

Partybarát

Elindult a Kultúrsuttyók új, hiánypótló szolgáltatása: Bérelj partybarátot!

- Nincsenek barátaid?
- Vagy vannak, de bemondták szombat estére az unalmast?
- Jó hangod van, de csak a macskádnak karaokezol?
- Pasiznál, csajoznál de egyedül nem mersz?
- Vagy csak új, laza ismertségre vágysz és jófejek társaságában töltenéd az estét?

Akkor bérelj partybarátot a Kultúrsuttyóktól MOST!

Jól szituált, sokat tapasztalt, roppant csinos hölgyek biztosítják a totális pörgést és a felejthetetlen élményt!

MI VELED és ÉRTED BULIZUNK!

Jófejség, zene, tánc, evés, ivás mindenhol, legyen az céges vacsi a külföldi tulajdonosokkal, esküvő, lány- és legénybúcsú, lerészegedés szerelmi bánatban, vagy csak egy szimpla hétköznapi elhajlás. A partybarátok azonnal feltalálják magukat és rögtön a középpontba kerülve garantálják, hogy te is sztár legyél egy estére!

Ár: sokezer999,99 Ft / fő / party* (Operaház felár szorzó 2x)

Miért válassz TE IS minket?
Még el sem indultunk, de már rólunk írták:

"Én egyszer igénybe vettem a partybarát szolgáltatást, sok hasznos trükköt tanultam, és azóta töretlen a népszerűségem a sulypáki Vályú diszkóban. Köszönöm Neked partybarát!!!!"
Mária
 
"Egyszer nagyon el voltam keserdeve, rimánkodtam magamban: partybarát, kérlek, segítccsssssssss! Azóta sikerem van a bombanőknél!"
Dénes

"Nagyon rosszul voltam az operabálon még hánytam is. De hála Nektek Partybarátok, megtanítottatok azonnal ráinni. Felejthetetlen este volt, azt mondják a barátaim!!"
Szintia

"Az év szenzációja"
Magyar Közlöny
 
"Igazi sikersztori"
Zsaru magazin 

*Az ár a partybarát étel- és italfogyasztását nem tartalmazza, de azt alap, hogy a bérlő fizeti!
A partibarátság nem jelent egyértelmű testi kapcsolatot is!
A partybarátok nem vállalnak semmilyen felelősséget a bérlő testi épségéért (még jó!)

komment


süti beállítások módosítása