HTML

Kultúrsuttyó

értelmiségi, kultúrált, de néha suttyó csajtársaság hedonista blogja

Friss topikok

2010.04.16. 16:05 Jane Multijoy

Kibírtuk - Húdejóvagy!

..és elérkezett a nagyszombat, amikor is letelt a fogadalom. Időközben kiderült persze, hogy hivatalosan este 6 óráig tart a nagyböjt, de hát mi KS-k vagyunk, így tartottuk magunkat az eredeti fogadalomhoz: szombatig nem iszunk. Azaz szombaton már igen!
Ha húsvét, akkor család - Fonyód, részemről. Délelőtti programnak pedig kérésemre: az Opperheim Pince meglátogatása Kötcsén, ahol sógor már régi törzsvendég.
"Opijózsi" szívélyes fogadtatásképp töltötte is rögtön a 7éves borpárlatot, úgyhogy nem volt más választásom, 6 hét után rögtön töménnyel indítottam a szezont.


Tyűűh nem mondom, erős kezdés. De a szinte már whiskey-re emlékeztető ízvilágú párlatot lassan, apránként kortyolgattam, és meglepetten tapasztaltam, hogy kifinomultak az ízlelőbimbóim. Illetve elmaradt a pálinkaivás után megszokott arc- és nyelőcső "csavarás" a korty végén. Kultúrsuttyó helyett Művelt alkoholistának éreztem magam. Nem is ittam meg az egészet, helyette a frissen bontott Irsai palackból kértem egy pohárral, amit szintén nagy élvezettel ízlelgettem. A második pohár után pedig kellemes bódulatba estem és hatalmas, földöntúli nyugalom töltött el. Isten ajándéka a böjt után?!

Nem is kívántam többet inni. Ebéd után viszont jól esett a másfél óra alvás. Este megittam még két pohár vöröset, de azt is az íze kedvéért. ..és ennyi volt a húsvéti alkoholizálás. Valami tényleg kezd megváltozni..

komment

Címkék: böjt opperheim


süti beállítások módosítása